Asztalt foglaltam, de nem érkezett róla e-mail. Mit tegyek?

Minden asztalfoglalásról és az asztalfoglalás módosításáról is, rendszerünk egy automata megerősítő e-mailt küld Önnek.

Amennyiben nem találja postafiókjában e-mailünket, annak 2 oka lehet:

 

- Elképzelhető, hogy levelünk a levélszemét mappába érkezett! Kérjük ellenőrizze postafiókjában a spam/levélszemét vagy promóciók mappát is. Ha ezekbe a mappákba érkezett az e-mailünk, helyezze át azt az elsődleges/beérkezett mappába.

 

- Ha nincs a levélszemét mappában a levelünk, akkor a másik lehetőség az, hogy a foglalás leadása közben Ön véletlenül elgépelte az e-mail címét. Ha tehát nem találja a levélszemét mappában a visszaigazolásunkat, akkor legyen szíves e-mailt írni nekünk az alábbi címünkre, és kollégáink utánanéznek az asztalfoglalásnak -> info@etteremhet.hu